Workshopy

Asi nejpohodlnější cestou k vlastní prezentaci je uspořádání workshopu, nebo přesněji a česky: „Tvůrčí dílny". Stačí se domluvit s několika dalšími zájemci (min. 3, max 12), zajistit vhodnou místnost vybavenou velkou obrazovkou (HD televizor s počítačovým vstupem, počítač s velkým displejem, projektor...) a spojit se s námi. 

Daruješ-li potřebnému rybu,
nasytíš jej na jeden den.
Naučíš-li jej chytat ryby,
nasytíš jej na celý život.

Společně vytvoříme základ vaší prezentace a naučíme vás, jak tuto prezentaci udržovat, aktualizovat, optimalizovat a dále rozšiřovat. Aby nám šlo dílo rychle od ruky, tak bude dobré, když si předem nachystáte své texty, fotografie a případně i logo a popis firemního stylu (máte-li již něco takového připraveno). 

Předpokladem úspěchu workshopu je, aby zájemci měli alespoň základní znalosti ovládání počítače (textový editor, webový prohlížeč, mail...). Pro mnohé počítačově méně gramotné zájemce bývá výhodné si do workshopu přizvat zdatnějšího přítele — budoucího spolupracovníka.

Pokročilí autoři s počítačovými zkušenosti zvládnou základní problematiku za jediný den. Většinou však bývá výhodné workshopu věnovat více dní, například víkend. Na základní tréning může navázat specializovaný workshop (práce s obrazem, digitální fotografie, grafický design...).